close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Sommarfest 2014

Kategori: Barnkalas och Fester

Då var det dags för sommarfest. Alltid roligt och utmanande att hitta på nya saker varje år.
I år blev det tivoli...
 
Inbjudningskorten:
 
 
Sofie...
 

Sofie fick några sommarpresenter...
 
 
Vi hade fixat med vattenballonger och andra ute lekar...
 

Grillade korv nere vid våran dam...
 
 
Hade gjort egna små Tivolie biljetter till alla....
 
 
Sen var det bara att sätta igång...
 
 
Vi hade flera olika stationer, där varje station var en biljett i häftet. Vi hade bla. chokladhjul, där man självklart vann choklad om man tog rätt nummer...
 
 
Det här var det som var mest spännande...
 
 
Alltid roligt att vinna !
 
 
Vi hade andra stationer också. Kasta bollar i ringar.
 
 
Pilkastning var en biljett....
 

Bollkastning på burk pyramid var en biljett
 
 
 
Så hade vi sockervadd maskin, där barnen fick välja smak och färg på sockervadden. 
 
 
Popcornmaskin, chokladbollar mm fanns också som biljetter i häftet om de ville ha.
 
 
Olika sorters glass i strut var också en biljett i häftet.
 
 
Det fans mycket att välja på...
 
 
Jag hade ett bord där jag hade smink grejer. De som ville fick bli sminkade.
Det var en av biljetterna i häftet.
 
 
Jag sminkade de flesta. Det var jätte kul och visst blev de fina !
 
En superlyckad fest tyckte vi allihopa ! Längtar redan till nästa...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: