close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Lite kul till Halloween

Kategori: Halloween

Jag har lindat in burkar med tyg och klippt ut ögon,
så har jag satt fast en säkretsnål mest som dekoration.



Närmare titt:



Några svarta små klubbor som fått rörliga ögon.
Blev lite festliga...



Här har jag gjort några godispåsar som inspiration inför halloween festen:



Närmare titt:



Jag har fyllt några muggar med halloween godis:



Enkelt, snabbt och festligt:



Ljuslycktor med fladermöss:



Ljuslycktor med spindlar och nät:



Ljuslycktor med målat spindelnät och små konfetti spindlar:



Ljuslycktor med svart spetts:



Underlägg till bordsdukningen:



Det kommer en massa inspiration inför halloween festen fram igenom så håll utkick...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: