close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Barnkalas

Kategori: Barnkalas och Fester

Jag älskar verkligen att anordna barnkalas.
Mina barn tycker det är jätte kul när vi ska ha barnkalas.
Vi hjälps åt med förberedelserna.
Att ha barnkalas ska vara kul !!!

Det är det hemma hos oss...

Emelies 5 års kalas






Emelies 4 års kalas











Emelies 3 års kalas










Emelies 2 års kalas





Emelies 1 års kalas











Alexanders 3 års kalas







Alexanders 2 års kalas









Alexanders 1 års kalas



Kommentarer

  • Camilla säger:

    Otroligt imponerande, på ert kalas skulle man vara gäst! Många bra tips, tack!

    2008-01-31 | 00:30:25
  • Lena säger:

    Wow!! På den här sidan blev man glad - ska genast sätta igång och planera barnkalas!

    2008-02-08 | 15:35:16
  • Jenny säger:

    Tack det var roligt att höra.

    2009-09-29 | 17:11:04

Kommentera inlägget här: