close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Mitt hobby rum 2010

Kategori: scrapbooking rum

 
Här kommer lite bilder på mitt hobbyrum.
Det har blivit riktigt mysigt...♥
 
 
Här sitter jag och syr...
 
 
Bra att ha flera olika bord att sitta vid...
 
 
Förvaring är alltid bra...
 
 
Några Lo:s som jag hängt upp...
 
 
Jag gillar att ha ordning och reda på mina saker. Så jag lätt hittar dem...
 
 
En rosenkrans pryder sin plats på dörren...
 
 
Trådförvaring...
 
 
På ett dekorativt sätt...
 
 
Min älskade hylla....♥
 
 
Lite närmare titt...
 
 
Här finns både det ena och det andra...
 
 
Färger, blommor och bokstäver...
 
 
Akrylfärger...
 
 
Fästmaterial...
 
 
Chalks, embossing pulver, glitterlim, pennor,  kort mm...
 
 
Blommor...
 

Lite närmare titt...
 
 
knappar och stämplar...
 
 
Lite närmare titt på stämplarna...
 
 
och på knapparna...
 
 
Lite stansar och övriga dekorationer...

Några böcker som jag har scrappat i en korg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: