close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Halloween kort

Kategori: scrapbooking: kort

Jag och barnen har gjort eget halloween papper.
Vi stämplade med olika stämplar, blommor, spöken, text mm.
Man tar vad man har hemma som passar till det man ska göra. 
Vi använde en vit och en svart stämpeldyna.

Barnen ska få göra sina egna kort. 
Här har jag gjort några, kanske du kan få lite inspiration.
Jag blev så sugen på att göra några egna med pappret vi gjorde.

Det var så kul.....

Helt klart värt att testa.



Här kommer några bilder.



Vi tänkte ha en halloween fest.



Vi hade en i fjol som blev väldigt lyckad.



Mina barn fick bjuda hem sina klasskamrater.
Det var en massa utklädda, glada och busiga barn som var här.



Så vi hoppas det blir lika lyckat i år igen.



Kommer nog fler fram igenom.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: