close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Välkomna på Scrapmara

Kategori: Alternativ scrapbooking

Jag och några kompisar ordnade en scrapmara som var i helgen.



Det var jätte trevligt !!!
Vi var i Tingshuset i Ljung från kl 10-20 på lördagen den 10/10.



Alla som anmält sig fick en present.

I presenten var ett startpaket som man sen kunde använda,
om man ville vara med i en av tävlingarna.



Så här såg det ut i lokalen där vi satt.



Det var 25 stycken som kom.



Både vuxna och barn.



Här är ett par bilder från barnbordet:



Ännu en:



Jag gjorde cupcakes till scrapmaran:



Det var mycket uppskattat:



Vi hade fika på för och på eftermiddagen:



Vi hade en utmaning där alla som ville fick delta.

Scrappa runt

Det går till så att alla börjar på en LO:s och efter 5 min skickar man den vidare.
till den som sitter till höger om en. Sen får man fortsätta på kompisens Lo:s,
efter 5 min skickar man den vidare osv.
Tillslut får man tillbaka sin egen och får slutföra den på de sista 5 min.

Det var en utmaning och det var väldigt uppskattat.



Här är jag med på utmaningen:



Några fler som var med:



Vi hade även en butik som var med på Scrapmaran.

NI-Pe scrap och tryck från Vedum.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Så mycket fina bilder och inspiration! Tack för att du delar med dig av detta!

    Det var jättetrevligt på maran, ser fram emot fler tillfällen så småningom...

    Ps vad roligt att du har uppdaterat så mycket den sista tiden.

    Brukar titta in här emellanåt men är dålig på att kommentera. Det är så roligt att titta på dina fina foton.

    Hälsningar Anna

    2009-10-18 | 22:45:24

Kommentera inlägget här: