close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Jag har scrappat nya kort

Kategori: scrapbooking: kort

Jag har scrappat några nya kort.

Om du skulle vara intresserad av något av korten så är det bara att höra av dig.
Maila mig i så fall eller lämna en kommentar.

Jag gör även kort på beställning, det är bara att höra av sig.



Närbild:



Ett till blått kort:



Närmare titt:



Ett kort i rosa och blått:



Närbild:



Igelkottskort:



Närbild på blomman, dessa är så kul att göra:



Två granar på ett kort:



Här kommer tre lila kort:



Lila kort med en blomma:



Lila kotr med en fjäril:



Ett riktigt juligt kort:



Ett gran kort:



En annan variant:



Och ännu en:





Ett kort i rosa, gult och vitt:



Och en annan variant:



Kommentarer


Kommentera inlägget här: