close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Jag har fått en Award

Kategori: Alternativ scrapbooking

Nu när jag läste min blogg fann jag detta:

Jag har fått ett Award av:
baileyz

Hon skrev:
Hon är en kreativ, eld själ som brinner för sina barn! Hennes blogg handlar om hennes kärlek till familjen, barnkalas, pyssel, fotografering och bakning. Följ hennes blogg och motiveras av hennes skapar glädje, ta del av hennes fantastiska recept och inspireras av pysseltips inför stundande kalas.

Tack så mycket :)


Denna ska skickas vidare till tre andra bloggvänner.
Jag har bestämt mig för följande:

http://jolenepienaar.blogspot.com/

Michelle Wooderson

Betsy Veldman

Sedan ska man/Jag skriva 10 saker om mig själv:

Jag gillar verkligen att vara kreativ
Jag blir ofta kallad allkonstnär
Jag älskar havet
Jag älskar att dansa
Jag är gift
Jag är en bokslukare
Jag är med i ett Designteam
Jag älskar mongolisk mat
Min favorit film är Dirty dancing
Jag är förtjust i små godis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: