close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Halloween fest 2009

Kategori: Halloween

Vi hade Halloween fest i fredags.
Det var riktigt lykat.



Det var ett 20 tal barn som kom.
De flesta var utklädda och såg riktigt läskiga ut.



Jag och barnen dekorerade i huset.



Det blev jätte bra.



Så här dukade jag bordet med all Halloween mat och fika.



Några olika bilder.



Ännu en...



Cupcakes till Halloween.



Närmare titt.



Pumpa kakor:



Spök kakor:



Maräng spöken:



Halloween krokofanter...mmmm


 
Oranga halloween cupcakes:



Gröna cupcakes:



Röda isbitar till bålen:



Halloween bål:

Hallonsaft
Sockerdricka
Röda isbitar



Muggar med ritat spindelnät:



Vi ritade spindelnä på ballongert:



Emelie utklädd till häxa:



Vi gjorde fint här hemma inför festen, här kommer lite fler bilder...



Närmare titt:



Lite fler bilder...



Ännu fler...



Godisbord:



Vi gjorde godispåsar till barnen på halloween festen:



Närmare titt:



Scrappat lite till halloween:



Emelie igen...



Vi hade spökvandring.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Hej!

    Jisses, vilken ljuvlig blogg! Älskar alla tips och ideer.

    Min tjej ska ha Halloweenparty på lördag, får man fråga hur du gjorde spökvandringen?

    2010-10-19 | 13:00:36

Kommentera inlägget här: