close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Tvål kurs

Kategori: Kurser

Att göra tvålar är kul.

Jag hade kurs i tvåltillverkning i helgen.
Det var mycket uppskattat.

Här ska deltagarna få slå in sina vackra egentillverkade tvålar i fina små paket.



Det blev många söta små paket att ta med hem och att ge bort till goda vänner.



Här kommer några bilder på tvålar som jag gjort.
Lite som inspiration.

I den första har jag lagt in vackra små siden blommor.



Här har jag dekorerat min tvål med ett rosen bokmärke och doft av rosor såklart.



Här har jag gjort några tvålar i olika former, de dofter jordgubb.



Att använda stämpel till tvål är också kul.



Här är ett par små tvålar med torkade rosenblad. Doftar ros såklart.



En närmare titt.



Här är några lila hjärt tvålar som doftar lavendel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: