close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

En underbart härlig vinter promenad

Kategori: Mina foton

Jag och Sofie passade på att gå på en helt underbar vinter promenad.
Som tur var fick jag med kameran.

Här kommer lite foton från promenaden:



Solen sken och det var inte speciellt kallt ute.



Sofie hade med sig pulkan på våran promenad.



Jag lät henne traska före mig så jag kunde ta lite fina bilder.




Här sitter Sofie vid ko hagen.

-Var är kossorna mamma ?
-De är inne i ladugården.svarade jag
-Men jag vill se kossorna nu.fortsatte sofie
-Vi får vänta till våren igen, då är kossorna här.

Vi brukar gå och titta på kossorna här på våren, sommaren och hösten.
Det brukar bli en hel del turer hit upp.
Så att Sofie lägtade är inte så konstigt.



Sofie efter att ha åkt i pulkan.
Livet är allt bra härligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: