close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Skapardagar i Skåne

Kategori: Kurser

Jag har varit på kurs,  i Skåne i Juni.
Det var mycket inspirerande !!!

De första två dagarna använde vi oss av återvinnings och naturmaterial i olika former.

Här ser ni en del av sakerna jag gjorde när jag var i väg.



Närmare titt:



Ännu närmare:



En liten kanna:



En galge blev ett hjärta:



Närmare titt:











En blomma av värmeljus hållare:











Lite blomster arrangemnag:



Jag gjorde några blomster arrangemang.
Det är sååå kul !!!



Här kommer några närmare bilder:









En söt lite korg:



Närmare titt:





En rosenkrans av sly:



Närmare titt:



De andra två dagarna jobbade jag med silver lera.

Se under rubriken smycken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: