close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Mitt scrapprum

Kategori: scrapbooking rum

Det här var mitt lilla scrapp rum förut.



Det var mycket saker överallt, och ont om platts.

Så nu har jag flyttat ut.....

Här är mitt nya scraprum efter tapetsering och innan städning.



Städat upp i scrapprummet. Innan jag inrett det.
Jag har fixat iordning det med möbler provisoriskt.
Det kommer bilder på det framöver.



Så här ser det ut i mitt nya scrapprum.
Jag står mest och scrappar så det här är min favorit platts att scrappa på.



Från lite olika vinklar.



Lite närmare.





Mina blommor.



Skåp och lådor där jag förvarar en massa scrappsaker.



Ett av mina scrappbord. Jag har fyra nu.



Ett till, här sitter jag och syr mest på mina Lo:s.

Kommentarer

  • Lena Löfgren säger:

    Jisses vilken stor uppdatering du har gjort. Gillar verkligen ditt scraprum. Ser verkligen stort ut. Där bor väl du sedan när du har intrett rummet :) Ha en trevlig vecka och sköt om dig.

    KRAMIZAR Lena

    2009-07-06 | 12:18:16
    Bloggadress: http://lena1971.blogg.se/
  • Mia säger:

    Hej! Hittade din sida när jag googlade på Hawaiikalas (ska fixa ett sådant kalas till dotterns 10-års kalas i augusti). Jag gillar att fixa barnkalas i olika teman, pyssla, baka cup cakes osv så det var jätte kul att få idéer från din sida!

    Jätte fina idéer och kalas du har ordnat till dina barn! Särskilt My Little Pony kalaset var sååå fint.

    Ha en fortsatt trevlig sommar!



    Mvh

    Mia

    2009-07-16 | 13:12:14
    Bloggadress: http://miaojulia.blogg.se/
  • Emma säger:

    Jätte fint!



    frostingen är det vanligt smör/margarin?

    2009-08-06 | 23:46:48

Kommentera inlägget här: