close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Lite som har legat på hyllan

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Jag har fått en del förfrågningar och önskemål om uppdatering på min blogg.

Jag har inte tagit mig den tiden, det har varit så mycket annat. Men här kommer lite som har legat på hyllan ett tag. En del är Lo:s som jag satt in i mina scrappalbum och glömtatt fota och några är som inspiration som jag har i mitt lillakryp in, i mitt scrapp rum.

 

Här är en av mina favorit Lo:er.

 

 

 

Det här kortet gjorde jag i går. Vi var på bröllop, några kompisar till oss gifte sig. Det var så fint. Att gå på bröllop är verkligen speciellt och stämmningsfullt.
Den fina vita långa skira kläningen på bruden, den rosa brudbuketten med ett dussin roser i. Ringarna av äkta guld på deras fingrar. Kärleken som spirar. visst är det underbart.

 

 



Det är så kul att skapa när inspirationen infaller.

 

Tråkigt nog har jag haft en scrappsvacka. Hoppas innerligt att den är över snart. Det börjar klia i fingrarna så jag tror nog att det finns hopp.





 

 

 

 

 

 

 

 



¨
 
 

 

 

 

 

 

 













Kommentarer

  • julia säger:

    Riktigt snyggt! själv har jag aldrig lyckats med det där, jag har varken fantasin eller tålamodet!

    Kram!

    2008-06-29 | 22:12:52
    Bloggadress: http://schippert.blogg.se/
  • Nilsfreya säger:

    I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

    2009-03-06 | 13:14:37
    Bloggadress: http://nilsfreya.3steps.com

Kommentera inlägget här: