close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Hej igen !

Kategori:

Hej !

Jag har inte glömt av bloggen även om jag inte varit här och uppdaterat på ett bra tag. Det är så i livet att vissa perioder är extra aktiva. Jag har haft så mycket den senaste tiden att jag inte kunnat prioritera bloggen.

Men nu är jag tillbaka med nya friska tag.

Jag har hunnit skapa en del så det kommer strax lite nytt.

Kreativa mässan

Måste ju berätta att jag har arrengerat en kreativ mässa som gick av stapeln i helgen, i lördags mellan kl 10-17 i Ljung. Som ligger mellan Allingsås och Falköping.  Det var mycket trevligt med glad stämmning, flera demonstrationer. Visade demonstrationer av bla ett halsband, tändsticksaskar, pappersblommor och även av en Quickutz maskin.

Det var en hel del besökare.

I det kreativa rummet var det full aktivitet. Där fanns det tillgång till godis och färsk frukt.
Det ingick också mat och kaffe ock kaka.

Jag hoppas vi kommer kunna arrengera en mässa nästa år igen.

Här kommer några bilder från mässan:

image803

Här visar jag hur man kan göra pappersblommor. Det var mycket populärt. Det kommer fler bilder på de färdiga blommorna senare.

image804

Här är BumbleBee scrapbooking. De ska snart starta upp en butik på nätet så håll utkik. De har en hel del fina produkter.

image805

Ida var också med på mässan, hon visade fina smycken som hon designat själv. Hon sålde pärlor och färdiga smycken så som halsband, armband och örhängen.

image806

Vi hade också en del utlottningar med fina priser, bla från studieförbundet vuxenskolan, Idas pärlor, BumbleBee scrapbooking och atelje Margareta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: