close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Vi scrappade påsk kort

Kategori: Påskinspiration

image260

Jag och barnen gjorde lite påskkort och lite alternativ scrapping. Det är roligt när barnen är med och skapar men det blir tyvärr inte så mycket gjort själv. Vi hade i alla fall jätte trevligt och det är ju det som räknas.

image267

En scrappad tändsticksask till påsk.


Här kommer några bilder på barnens fina kort:

image261

Här har Emelie gjort några påskkort. Hon älskar verkligen att pyssla.

image263

image264

Tre stycken fina kort han hon med.

image265

Här har Alexander gjort ett påskkort.
Barnen har fått börja använda lite mer av mina scrappgrejer och dom älskar det.
Jag tycker dom är såpass försiktiga och duktiga att det funkar. Det känns kul att kunna scrappa med samma förutsättningar.

image266

En liten söt kyckling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: