close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Jag fyller 30 i dag

Kategori: Min trädgård

Hipp hipp hurra, jag fyller 30 år i dag.
Jag blev grattulerad på sängen med en fin bunden rosenbukett med 10 stycken röda rosor. Så fick jag paket, en jätte fin teckning av min älsta dotter och en prenumeration med 12 nummer på den Svenska scrap tidningen. Gissa om jag blev glad. När vi kom ner skulle vi sitta ute på verandan och äte en lugn go frukost.
Men jag skulle ta på mig sandaler och fick jag inte titta, jag blev ledd i trädgården en stund och när jag tittade så såg jag det här:

image682

7 stycken smidda rosenbågar som min man smidit ihop. Så fick jag 30 stycken  rosenbuskar med vita rosor av släkten, klätterrosor och buskrosor. Precis vad jag önskat mig. Jag är så glad.

Så här ser min vackra rosenbukett ut:

image683

Vi har varit hemma i dag, telefonen har gått varm. Mina föräldrar har varit här och grattat mig. Vi åt nybakade rulltårtsbakelser med grädde och mandariner. Jag fick en jätte fin ängel, det kommer bilder på den senare.
Har badat och lekt med barnen. Vi har haft en kul dag ihop.

Kommentarer

  • Annie säger:

    Grattis på födelsedagen! Vilka underbara presenter du har fått!

    2007-06-10 | 21:38:03
    Bloggadress: http://annie-paperworks.blogspot.com/
  • smurfan säger:

    Ja jag måste säga att jag är jätte nöjd med min dag och med mina fina presenter.

    2007-06-10 | 22:07:18
  • Jessica Johansson säger:

    STORT GRATTIS PÅ 30-ÅRS DAGEN!!!!!

    2007-06-13 | 18:24:27

Kommentera inlägget här: