close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Än så länge har du chansen

Kategori: Kurser

Snart är det dags igen. Jag drar i gång en ny scrapbooking kurs. (Den 1 feb.)
Än så länge finns det ett fåtal plattser kvar om du  är intresserad.

Vi träffas 5 gånger och går igenom olika sorters tekniker inom scrapbooking.
Visar hur man monterar en Lo:s, hur man göra olika sorters tags, hur man gör pp-figurer, stämpling
+ en hel del annat.

Så får du själv prova på de nya teknikerna du just har lärt dig.
Så fikar vi, småpratar och har det trevligt.
Så den sista stunden är det fritt scrappande och skapande.

Det  bli  kul.
Du missar väll inte denna chansen ?

Hör av dig :
[email protected]
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    vad lustigt att man kan ha så mkt gemensamt med nån man inte träffat... vad roligt att du gav dig tillkänna så att jag kunde kika in hit till dig och bli inspirerad.
    hit kommer jag tillbaka.
    *kram*
    Jenny

    2007-02-22 | 11:31:53
    Bloggadress: http://www.ryttergard.se/tankar

Kommentera inlägget här: