close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Min vackra advents ljusstake

Kategori: Jul ideer

Är så glad för min vackra adventsljusstake.

Jag har haft kranskurs på växthuset i Floby. Jag gjorde bla ett ljusarrangemang.
Redan när jag vaknade på morgonen visste jag hur jag skulle göra arrangemanget och det blev som jag hade tänkt mig. Jag fick en hel del possitiva komentarer om ljusstaken.
Jag  gjorde en hel del annat ocksåsom jag visade bla. kransar med buxbom och mossa, julgrupper och andra ljusgrupper. Sen skapade deltagarna av hjärtans lust.

Här kommer några bilder på adventsljusstaken:

image934

En lite närmare titt:

image935

Klicka gärna på miniatyrbilderna så kommer de upp i större format.

                            

Kommentarer

  • styggalillaloppan säger:

    Hejsan kära nabo. Du är så otroligt duktig och flotta ting du skapat som vanligt. kram

    2007-12-09 | 16:14:10
    Bloggadress: http://styggalillaloppan.blogspot.com
  • Lena Löfgren säger:

    Oj, en så fantastiskt fin ljusstake.

    2007-12-10 | 10:43:12
    Bloggadress: http://lena1971.blogg.se
  • Anonym säger:

    Tack för era fina komentarer. De värmer. Jenny

    2007-12-10 | 12:23:55

Kommentera inlägget här: