close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Mina penséer

Kategori: Min trädgård

Jag har planterat lila penseér i en kruka, det var dags att göar lite mer vårfint i trädgården.
Visst är dom vackra.


image383

Här kommer lite fler bilder på blommorna.

image384

image385

image386

Här är ett annat arengemang med penséer i brunt.

Jag har planterat ner två penséer i en träkruka.
Så har jag lagt i en lerkruka som dekorationn och även gjort ett fågelbo av björkris. Där i har jag lagt tre ägg.
Jag har knytit en rosett av vita band och satt fast med en grön nål.

image387


image388

Lite småbilder på detaljerna. Tryck bara på bilderna om du vill se närmare på dom.

                                                    


Ett litet fågelbo

Här är ett fågel bo som jag köpte för två år sedan när vi var i Danmark. Jag har satt in en liten fågel och satt fast ett bastband. Det går att göra så fint, det behövs inte så mycket, bara lite fantasi.

image392                                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: