close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Jag har designat ett eget scrapbooking papper

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Jag har designat ett eget scrapbooking papper:

Jag ritar på frihand med svart syrafri penna. Tänk vad kul det skulle vara att få göra en helt egen kollektion. Finns än så länge i mina drömmar. Är du intresserad av ett speciellt egen designat papper så säg bara till.
Jag gör på beställning.

Så här blev den färdiga Lo:s :

image468

Jag har här gjort en Lo på min dotter Emelie som handlar om vad hon tycker om och inte tycker om.


Så här ser pappret ut imålat med chalks.

image467

image464

Så här såg det ut från början:

image465


Kommentarer

  • Vickan säger:

    Hej
    Va du scrapar bra. Blir så avis.
    Jag håller på med lite korttillverkning men det du gör är mycket finare. Min är väldigt enkla men ändå så gillar vissa dom.
    Önskar jag kunde lära mig lite mer om hur man scrappar, älskar och pyssla med det men får inte
    till det, ler

    Undrar om jag får länka till dig, svara gärna på min blogg. Tack på förhand
    Ha en bra fortsatt vecka
    Kram

    2008-03-18 | 00:25:39
    Bloggadress: http://www.prussimysigt.blogg.se

Kommentera inlägget här: