close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Inspirationskurs inför halloween

Kategori: Kurser

Jag hade i går lördags en inspirations kurs inför halloween. Det var mycket uppskattat. Jag dekorerade en lokal med spindelnät och spindlar, oranga ballonger och mycket tände ljus. Jag  bjöd på mycket inspiration om hur man kan göra fint, busigt och mysigt til halloween. Även mycket i pysselväg, men också vad man kan bjuda på, tex färgad spagetti, pumppaj och  rostade pumpa kärnor mm. om man ska ha en egen halloween fest.

Vi skar ut pumpor till jätte fina lyktor, gjorde dekorativa godispåsar och halloween kort. Det blev också några halloween blommor. Sen fikade vi, bordet hade jag dukat med lyktor, en gren, spindlar, spindelnät och svart ljus.
Det blev så läckert. Det gick en susning genom rummet när de kom in till det dukade halloween bordet.

Här kommer några smakprov från dagen :

image888

Så här fina blev pumpa lyktorna :

image889

Så här blev min pumpa :

image893

Kommentarer

  • Anna eidenberg säger:

    Åh vilka härliga pumpor!! :)Jättefina foton!

    2007-11-07 | 21:36:53
    Bloggadress: http://blogg.alltombarn.se/anna/
  • Jenny säger:

    Tack. Det är så kul att ta kort. Gillar verkligen att fotografera.

    2007-11-13 | 11:57:09

Kommentera inlägget här: