close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Inför årets Halloween fest 2014

Kategori: Halloween

I år har jag pysslat en hel del inför Halloween. Här kommer lite olika saker som kanske kan inspirera dig...
 
Griffeltavlor med budskap. Dessa var jätte roliga att göra...
 
 
Gjorde även några budskap på svarta papper med vanliga griffelkritor.
 
 
Häx ciluett...
 
 
Jag började med att skära ut "plankor" från en stor brun kartongskiva. Med en vass kniv.
 
 
Så tog jag kol och ritade med på "plankorna". Jag försökte göra så det såg ut som brädor...
 
 
Du kan följa resultatet nerifrån och upp.
 
 
Här är det färdiga resultatet. Kan lova att det både var enkelt och väldigt roligt....
 
 
Gjorde också skyltar med olika ord på som du ser på bilden...
Gjorde hål så det såg ut som de varit fastspikade.
 
 
La dem sedan som dekoration i huset, tex i fönstren.
 
Jag gjorde också olika staket:
 
 
Gjorde på samma sätt här. Ritade med kol och suddade ut...
 
 
Så här blev resultatet...
 
 
Gjorde "gravar" i vit hård Kartong. Skrev namn och datum och ritade med kol för att få ett lite slitet och
gammalt intryck.
 
 
Gjorde också olika sorters kors...
 
 
Så lite budskap...
 
 
Satte upp dessa utanför huset...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: