close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Scrappat blommor

Kategori: Alternativ scrapbooking

Jag har scrappat blommor till mina tre fönster i scrapp rummet.

Här har jag ställt upp alla i samma fönster.
Det blev ännu bättre när jag spred ut dem i tre fönster.



Jag tycker färgerna matchade bra ihop.



De var både lätta och roliga att göra.



Jag är så glad för mina blommor redan.



Är du sugen på att göra dessa. Så säg bara till.
Jag har både mallar och tips på hur du kan göra.

Kommentarer

  • Anita Svensson säger:

    Hejsan!

    Jag hittade till din sida när jag sökte på scrappade canvastavlor. Hittade dina fina blommor. Och blir så sugen på att göra sådana. Vill du maila mej mallar skulle jag bli väldans glad.

    Kram till dej från Anita

    2012-01-06 | 22:59:13
    Bloggadress: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: