close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Bröllop

Kategori: Bröllops fotografering

Återigen klingar bröllops klockorna.

Den här gången för min bror och hans tjej.
Jag var självlklart där med kameran och fotograferade.

Här kommer en del bilder från den underbara dagen.



Vi samlades utanför kyrkan för att lyckönska brudparet.



Bröllopskyss....                                           Vacker bukett...

 

Vi kastade en massa ris på brudparet.
 


Närbild...



Här ska brudparet åka vidare till bröllops festen.



Jag fotograferade bröllopsbuketten i bilen...



Tycker det här blev läckert och effektfullt...



Väl framme...



Fler som vill fotografera det vackra brudparet.



Skål för brudparet...



Närbild...



Buktetten i fous...



Närbild på bruden...



Bruden kastar sin bröllopsbukett...



Många som väntar och som hoppas på att få tag på den.



Den läckra bröllopstårtan...



Här lite närmare.



Här kan du äta den med ögonen...



Brudparet matar varandra med tårtan...



Bröllopsvalsen...



Bröllopsbuketten



Fler vackra foton...





Jag fotograferade buketten utomhus...





Kommentarer


Kommentera inlägget här: