close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Våren är på väg

Kategori: Påskinspiration

Våren är på väg. 
Det känns verkligen underbart !!!

I morgon ska jag ha en inspirations dag. Så jag har skapat inför detta.
Jag har låtit våren och påsken inspirera mig.

Här kommer lite bilder.



Det kommer vara barn i spridda åldrar från 1-14 år och vuxna.
Vi kommer att göra en massa kul.
Bla Amerikanska cupcakes, marsipan figurer, påsk godis, påska ägg, dekorationer till påsk riset, en enkel vår plantering, våriga och lite påskiga kort mm.



Bilderna är bara lite som jag gjort för att de ska ha något att inspireras av.



Ett par enkla kort i underbart våriga färger.



Ett härligt vårigt påskägg.
När vi gjort påsk godiset så ska de få fylla sina ägg.
Kan tro att det blir populärt.



Enkla och våriga blommot till påskriset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: