close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Te party

Kategori: Barnkalas och Fester

I dag har vi haft ett litet te party här hemma.
Det var jag, Sofie och Alexander.
Jag och sofie hjälptes åt att fixa iordning.

Här kommer lite bilder.



Här står bordet dukat.



En närmare titt.



Ännu lite närmare.



Jag gjorde små hjärtan till te påsarna.



Här är godispåsar som man kan ha om man har ett te party, som en rolig avslutning.



Här sitter min lilla Sofie.
Hon smakade på tet, men ville bara ha mjölk i sin kopp.



-Titta mamma jag kan hälla själv.
Jag är stor nu....



-Är det något i påsarna mamma ? frågade Sofie



Här sitter Sofie med tittar på en liten blomster bukett.



Närmare titt.



Ännu närmare



Att jag älskar blommor är väll ingen hemlighet.
Här har jag gjort ett blomster spänne.
Sofie hade det på te partyt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: