close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Gott Nytt År !!!

Kategori: Jul ideer

Gott nytt år till er alla från mig !!!

Så här såg min nyårs dukning ut.

Vi hade lite kompisar med barn hemma hos oss.
Så det var full fart. Vi hade jätte trevligt, åt gott, sköt raketer och skålade in det nya året.



Det är roligt att greja till det lite extra när man har kompisar hemma.



Enkelt men elegant.



Det här gillar jag själv.
Man ställer ihop ett par tårtfat och sen lägger man på julgranskulorna i matchande färger.
Sist men inte minst fick en vacker rosett pryda konstverket.



En närmare titt:



Jag gjorde små smällkarameller till var och en och hade som placeringskort.



Bjöd på cheace cake till efterätt



Jag och barnen hjälptes åt att göra Mozartkulor dagen till ära.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: