close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Fler cupcakes

Kategori: Amerikanska cupcakes

Även om jag har skrivit det förut så skriver jag det igen.

Jag älskar att göra cupcakes.
Här kommer tre omgångar med cupcakes.

Det skulle vara så kul att jobba på konditori och göra de här små godingarna.
För det är just att göra dem som är så kul.
Visst äter jag en och en annan, för dom är inte bara fina utan goda också.
Men oftast tar jag med mig några om jag ska iväg någonstanns som en överaskning, eller bjuder på dem till fikat.

En rosa prinsess variant:



Den här gången förpackad i en snygg ask:



Jag har fått förfrågan om jag jobbar med att baka cupcakes. Svaret är inte än...
Men jag skulle gärna göra det en dag.

Asken är lånad av en kompis...



Ett helt fat mef prinsess cupcakes.



Choklad cupcakes med en vit blomma:



Några fler:



Dessa hade jag med när jag skulle till min mamma en dag.
Det blev en god överaskning.



Citron gula cupcakes



Jag gjorde bara ett par av varje sort.



Passade på att testa lite andra spritts tekniker.
Man måste ju öva om man ska lära sig något nytt.



Stjärn cupcakes:



Gjorde något fler av den här sorten.
Jag testade att sprittsa blommor.
Det var riktigt kul.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Gu´ va gott det ser ut!!! Och så snyggt!

    2009-02-01 | 18:52:18
  • Snyggalilla?Loppan säger:

    Jösses vad duktig du är !!



    kram/Nina

    2009-02-08 | 17:20:53
    Bloggadress: http://styggalillaloppan.blogspot.com
  • smurfan säger:

    Tack !!! Vad gulliga ni är.

    2009-02-08 | 21:04:10

Kommentera inlägget här: