close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Nallebjörns kalas

Kategori: Barnkalas och Fester

Att ha kalas är verkligen kul !!!

När Sofie hade haft sitt my little pony kalas frågade hon med en gång.
-Mamma när är mitt nästa kalas.
- Det är ett år till nästa kalas sa jag.
-Jag vill ha kalas nu....



Då kom jag på att vi kan ha ett nallebjörns kalas till sommaren,
en nallebjörns picknick.
Så det bestämmde vi.

Gissa om hon har pratat och längtat éfter att ha nalle björnspicknick.....
Inte gick det att vänta ända till sommaren.
Hon frågade varje dag i en vecka
-Är det sommar snart, då var det inte en gång om dan utan MÅNGA !!!



Så för ett par dagar sen ordnade vi ihop ett litet nallebjörns kalas.
En nalle björns picknick.

Det var så populärt. Hon var helt överlycklig.
Hon har pratat en massa om picknicken.



Så nu har det lugnat sig litte.

Vi ska ha en stor nallebjörns picknick till sommaren med hennes kompisar.
Vi ska ha en massa gott att äta och dricka.
Godispåssar till barnen , lekar mm mm.
Men det har jag inte berättat för henne än.

Jag väntar till sommaren, innan jag säger något mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: