close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

En scrapp svacka

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Jag har haft en LÅNG scrapp svacka.

Jag har inte kännt för att scrappa alls.
Jag tror att det beror på att mitt scrapprum börjar kännas alldeles för litet.
Jag blir på dåligt humör när jag går in där.
Jag har ingen platts att scrappa på.
Men trotts att rummet är lika litet som förut så har jag börjat scrappa igen.
Så jag har nog haft en Lång scrapp svacka bara...

Här kommer några Lo:s.



Emelie älskar verkligen att måla och att pyssla.



En Lo:s på mig och Alexander.



En Lo:s på vad Emelie tycker om att göra.



En Lo:s på syskon kärlek.



Vi firade midsommar på förskolan, här är en Lo:s på detta.



En närmare titt:



En Lo:s som handlar om sofie.



En närmare titt.



En nära titt.



En Lo:s på när Sofie var med mig och gjorde cupcakes.



En närmare titt.



En Lo:s på sofie när hon var bebis.



En närbild på en scrappad blomma.



Vi har en liten skåps råtta hemma. Här är en Lo:s påå detta.



Vi gick på en riktigt mysig promenad. Här är en Lo:s på detta.



Detta är två Lo.s som hör ihop. Dubbel Lo:s.



Märbild på blåbärs stråna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: