close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Julmarknad

Kategori: Jul ideer

Förra helgen stog jag på julmarknad i Vesene.
Det var så mysigt. Det var en hel del folk, mysig stämmning med julmusik och mycket ljus överallt.
Det doftade gott av kaffe och pepparkakor.

Här är mitt bord med kransar i granris och band, ljuslycktor, hemliga paket, smycken och godis mm



Här är strutar med egen gjort marknadsgodis, vilket är mycket poppulärt.
Tar man en vill man gärna smaka en till...osv...





Här är några av mina scrappade kort, tändsticksaskar, etiketter och julanteckningsblock mm.



Jag fick sålt en hel del och det känns mycket bra.
Snart ska jag stå på ännu en julmarknad.
Men den gången blir det i Ljung i stället. Den 7 dec kl 14.30-17.
Vem vet vi kanske ses där. I så fall kom gärna fram och säg hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: