close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Halloween pyntat

Kategori: Halloween

Jag gjort iordning här hemma inför halloween. Vi ska ha en halloween fest här nästa fredag.



Stora och små fladermöss har jag och barnen klippt ut och satt upp lite här och var i huset. Det blev ganske dekorativt. Enkelt med festligt !



Jag har fixat till det lite haloween stämning på köksbänken.



Här har jag fixat till några flaskor med lite ruskig text. Tex Ödle ögon.. Häxbrygd... Orm gift...mfl



Jag har scrappat en burk som jag lagt i halloween godis i.



En närmare titt.



4 stycken av flaskorna som jag fixat iordning.



2 läskiga ljus....



En närmare titt...



Barnen har bakat halloween bullar.



Så här fina blev dem och så goda de blev sen. Läskigt goda...



Vi försökte oss på att göra häx fingrar...



Spök kakor:



Spök maränger:



Närmare titt:



Inbjudningskort till barnens halloween fest, som jag och barnen har gjorde ihop



Fladermus godispåsar:



Jag gjorde ett väldigt enkelt och snabbt ljus arrangemang med spöken, spindlar och mossa.



En närmare titt på mina små söta spöken. Allt behöver inte vara läskigt på halloween.



På tal om läskigt, såna här skelett fick barnen göra varsina...



Jag har gjort enkla ljus lycktor som jag satt på spindlar på.



Tre flaskor med blandat inehåll. Allt för att kunna blanda en god häxblandning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: