close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Lite scrappat inför julen

Kategori: Alternativ scrapbooking


Jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte glömmt av er.
Nu ska jag uppdatera lite och försöka komma i kapp.
Här kommer en del bilder på lite scrappat julpyssel som jag gjorde innan jul.

image950

Två stycken scrappade blommor:

image951

En närmare titt:

image952

Det här var roligt. Jag har scrappat julgranskulor till släckten. Det blev mycket uppskattat:

image953

Så här ser de ut:

image954

Jag har scrappat tre stycken tändsticksaskar, framsidan:

image948

Så här ser de ut på baksidan:

image949

Kommentarer

  • Ninis säger:

    Hej!
    Jag undrar var du köpt de fina trädgårdsprydnaderna, de är helt ljuvliga.!!!
    Ängeln med en ros i handen samt kronan... tacksam om du har lust att berätta det för mig...=)
    Ha en underbar dag/kväll!

    2008-01-24 | 22:30:54
    Bloggadress: http://www.ninis74.blogspot.com
  • Anonym säger:

    De har jag köpt på loppis

    2008-01-30 | 11:35:07

Kommentera inlägget här: