close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Lite mer pyssel inför halloween

Kategori: Halloween

här kommer lite mer halloween pyssel :

image871

Jag har scrappat en halloween blomma. Jag har också gjort  tre ljuslykctor, en tändsticksask, två ljus, en godis påse och några benknotor i trolldeg.

image872

Min halloween blomma. Med spindlar som klättrar i spindelnät på blomman.

image873

Här syns spindelnätet bättre.

image874

Några blockljus med läskiga spindlar och lite bast snöre som dekoration. Busenkelt.

image875

En närbild på ett av blockljusen.

image876

En enkel liten present förpackning, scrappad med oranget papper och sen dekorerat lite busigt.

image877

Tre ljuslycktor, som lyser upp i höstmörkret.

image879

Några enklare fladermöss som dekoration.

image880

Några paket till halloween.

image894

Det första med en fladermus.

image895

Det andra paketet med spindlar och  band i svart och vit rutigt.

image896

Så har jag gjort en bus eller godis påse till.

image897

En närmare titt.

image898

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vart har du fått tag på det svart-vitrutiga bandet på paketet?? :)
    Mvh, Jenny

    2007-12-30 | 16:43:40

Kommentera inlägget här: