close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Halloween pyssel

Kategori: Halloween

Jag har pysslat lite inför halloween.
De här bilderna kanske kan ge lite inspiration:

image844

image845

Jag har scrappat en påse som man kan ha med sig och ha godis i. När man går unt och säger -Bus eller Godis...
Jag har scrappat halloween påsen med ett spöke och spindelnät. Några spindlar har också fått vara med.

image863

Här har jag gjort om en burk, målat och dekorerat med papper, blomma och spindlar.
Att ha godis i till halloween.

image846

En tändsticksask till halloween, med en spindel på.

image848

Här kommer några kort som jag knåpat ihop:

image849

image850

image851

image852

image853

image854

Här är lycktor i olika storlekar, fladermöss som jag klippt ut i svart papper och en stor köpt fladermus.
Jag har gjort både spökena och benknotorna i trolldeg.

image855

image857

image858

Klippt ut lite spöken och dekorerat med.

image859

Här är en dukning til halloween.
Nu kan festen börja.

image862

Kommentarer

  • styggalillaloppan säger:

    Vilka härliga kort och annat du har gjort.

    Kram /grannfrun

    2007-10-17 | 15:59:37
  • ygwerg säger:

    aaaaaaaaaabhtdrdgrtyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykodgyufyugsdfyhgdyzghxuivyi

    2007-10-25 | 11:03:24
    Bloggadress: http://ee.com
  • dfoo säger:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    2007-10-25 | 11:04:19
  • heej säger:

    frekt men lägg dit flera tips på halloween pyssel tex halloween kort

    2010-10-26 | 17:36:31

Kommentera inlägget här: