close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Ny scrappat

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Jag har kommit in i en riktig skapar period. Det är så kul att scrappa och det går av bara farten.
Här kommer några Lo:s som jag gjort de senaste dagarna:

Jag älskar verkligen den här den blev så gamaldags och mysig:

image668

Här är en Lo:s till på sofie:

image669

Sofie är ett riktigt litet busfrö, det lyser riktigt bus i ögonen på henne:

image670

Emelie älskar att klä ut sig, här är en Lo på detta:

image671

På sin födelsedag i januari fick Alexander en spindelmannen dräckt till sin stora förtjusning. Han älskar verkligen spindelmannen.

image672

Den här Lo:s får mig att skratta, Alexander ser för skön ut när han provar pappas nya skogs stövlar:

image673

Kommentarer

  • Annie säger:

    Åååå, vad fina!!! Du är jätteduktig! Min favorit är nog den första LO:n...

    2007-06-09 | 15:09:06
    Bloggadress: http://annie-paperworks.blogspot.com/
  • Uismine säger:

    The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

    2009-12-15 | 09:08:31
    Bloggadress: http://uismine.blog.ca

Kommentera inlägget här: