close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Scrapbooking kurs

Kategori: Kurser

92394-183

Välkommen

Jag håller i scrapbooking kurser.

Den 1 februari startar nästa kurs. Du lär dig grunderna inom scrapbooking.
Du får lära dig hur du fint kan skapa med dina kort.
Hur du kan montera dina bilder, färg och formlära, stämplingsteckniker + en hel massa annat.
Du kommer att få testa att göra tags, pp-figurer och använda chalks mm.

Kursen är 5 gånger och vi är i Eriksbergs som ligger mellan Herrljunga och Floby i Västergötland.

Är du intresserad så finns det fortfarande ett fåtal plattser kvar.

För ytterligare information om pris och datum maila mig : [email protected]

Men skynda dig. Vi startar snart !
Hoppas vi ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: