close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Ny kurs

Kategori: Kurser

I dag startar jag upp en ny kurs igen. Det ska bli jätte kul som vanligt.
Det är så roligt att ha kurser, jag trivs verkligen med det.
Vi träffas, jag går igenom grunderna i scrapbooking, vad det är, vad man behöver osv.
Varje deltagare får ett litet start paket med papper, band, knappar och blommor som matchar varandra perfekt.

Så går jag igenom några grund tekniker, så får deltagarna själva testa på.
Sen fikar vi, nybakat fikabröd. Levande ljus och lugn musik i bakgrunden.

Efteråt ägnar vi oss åt att scrappa. Tiden brukar gå så fort.
Men det är så skönt med en lugn stund där man kan ägna sig åt sitt scrappande.

Vi träffas 5 gånger, tre timmar/ gång.

Längtar till i kväll......

Kommentarer

  • Hemmarikets Charlotte säger:

    Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag gärna igen...

    2007-04-10 | 09:00:07
    Bloggadress: http://hemmariket.blogg.se
  • Anonym säger:

    Tack ! Vad kul att du har hittat hit Charlotte.

    2007-04-10 | 10:30:43

Kommentera inlägget här: