close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

Några nya gjorda Lo:s

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Här kommer några ny gjorda Lo:s som jag scrappat i dagarna. Det är svårt att hinna med att scrapa så mycket som jag vill. Men jag försöker ta mig tid att skapa i mellan varven.

Här är en Lo:s på sofie:

image491

Eftersom det är så svårt att läsa på Lo så har jag förstorat upp texten:

image492

En Lo:s på Alexander:  

Texten syns väldigt dålig men det sårt: MIN MYS KILLE 
Alexander du är: snäll och omtänksam, du är glad och busig. Du är en livsnjutare. Fortsätt med det !

image475
Här är en Lo:s på Sofie:

image471

En på Alexander när han bygger med lego:

image472

Sofies favorit lek är titt ut, så det blev det en Lo på:

image469

En Sofie Lo:s till:

image476
Här är Lo:s på min dotter Emelie:

image470

Kommentarer


Kommentera inlägget här: