close to my heart

Här kan du läsa om mig, mina intressen och en del av mitt liv.

scrapbooking

Kategori: Scrapbooking Lo:s

Jag började med scrapbooking på hösten 2006. Jag tycker det är så kul och inspirerande. Jag har lärt mig mycket under den här tiden. Man lär sig hela tiden något nytt.
Jag gillar verkligen att se sidorna växa fram. Det en väldigt rolig hobby. Det finns ju så mycket man kan göra. Det är så roligt.

Jag har städat i mitt lilla scrapbooking rum. Nu hittar jag mina saker igen.

För dig som inte börjat men som är intresserad av scrapbooking, eller har frågor. Skriv så svarar jag om jag kan. Man ska göra det man tycker om. Då mår man bra.

Jag har köpt en digitalkamera, det är något som många andra har. Jag är så glad, nu kan jag se bilderna innan jag framkallat dem. Jag tar en hel massa fina bilder. Det är toppen !
Bra när man scrappar.

Jag har investerat i lite nya scrapbookingsaker, bla. chalks och prima got flowers. + lite nya papper. Så nu är det bara att vänta på inspirationen eller att man får en stund över. Som när barnen somnat. Då har jag min gyllene stund. Det är så mycket som ska hinnas med på den stunden. Dygnet skulle ha fler timmar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: